Dari Meja Moderator

. Tuesday, September 2, 2008
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera pembaca sekalian.

Sudah agak lama rasanya saya tidak menulis apa-apa dalam laman Uniten Daily ini. Mungkin kerana kelemahan diri saya sendiri dalam menguruskan masa sebagai pelajar dan juga sebagai pengurus laman ini. Sepuluh jari saya susun sebagai tanda memohon maaf.

Dikesempatan ini juga saya ingin mengucapkan Selamat Berpuasa kepada semua umat Islam, dan tidak terlewat juga untuk saya mengucapkan Selamat Hari Merdeka ke-51.

Apapun, insyallah saya akan cuba memberikan artikel2 lain selain daripada yang disumbangkan oleh penulis2 yang menghantar nukilan mereka kepada saya di speakup.admin@gmail.com. Sebarang cadangan juga boleh dihantar kepada alamat yang sama.

Terimakasih saya ucapkan kepada mereka yang masih menyokong Uniten Daily.

Uniten Generates Professionals

0 comments: